1 Haziran 2026 tarihinde ilk düdükle başlayan ve haftalardır büyük bir heyecana sahne olan organizasyon, bu gece oynanacak kritik maçlarla şampiyonunu belirleyecek.
24 Günlük Maraton Centilmence Geçti
Farklı müdürlüklerde mesai harcayan belediye çalışanlarını yeşil sahada bir araya getiren turnuva, başladığı ilk günden bu yana tam bir spor şölenine dönüştü. Personelin yüksek katılımı ve mesai arkadaşlarının tribünlerden verdiği yoğun destekle dostluk atmosferinde geçen turnuvada, belediye çalışanları sahada centilmence mücadele ederek kurumsal aidiyet duygusunun en güzel örneklerini sergiledi.
Üçüncülük Kürsüsü İçin Fen İşleri Sahaya Çıkıyor
Turnuvanın final gününde heyecan akşam saatlerinde başlayacak. Gecenin ilk randevusunda üçüncülük kupasını müzesine götürmek isteyen iki güçlü birim kozlarını paylaşacak. Saat 20.00’de başlayacak olan teselli mücadelesinde Fen İşleri Müdürlüğü ile İşletme ve İştirakler Müdürlüğü takımları üçüncülük kürsüsüne çıkabilmek için ter dökecek.
Güvenlik Birimleri Dev Finalde Karşı Karşıya: Şampiyon Kim Olacak?
Belediyenin "en büyüğünü" belirleyecek olan nefes kesici büyük final maçı ise saat 21.00’de oynanacak. Turnuvanın başından bu yana sergiledikleri üstün performansla rakiplerini tek tek saf dışı bırakan, kurumun asayiş ve güvenliğinden sorumlu personellerin kurduğu Güvenlik-1 ile Güvenlik-2 takımları dev finalde karşı karşıya gelecek. Büyük bir taktik savaşına ve heyecana sahne olması beklenen bu zorlu mücadelenin bitiş düdüğüyle birlikte 2026 yılının şampiyonluk kupası sahibini bulacak.
Kupa ve Ödüller Törenle Dağıtılacak
Final müsabakasının hemen ardından saha kenarında geniş kapsamlı bir ödül töreni organize edilecek. Turnuvada şampiyonluk ipini göğüsleyen, ikinci olan ve üçüncülük maçını kazanan takımlara şampiyonluk kupaları, madalyaları ve özel ödülleri belediye yöneticilerinin de katılacağı resmi protokol töreniyle takdim edilecek.
Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü’nden Tüm Şehre Davet
Organizasyonun ev sahipliğini üstlenen Batman Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü, bu büyük heyecana ortak olmak adına tüm belediye personelini, çalışanların ailelerini ve Batmanlı sporseverleri final maçlarının oynanacağı sahaya davet etti. Fair-play ruhunun ve yeşil sahadaki dostluğun ön planda olacağı bu anlamlı kapanış gecesiyle turnuva son bulurken, Batman Belediyesi çalışanların motivasyonunu artıracak bu tür sosyal ve sportif faaliyetlere yeni sezonda da hız kesmeden devam edileceğini bildirdi.





