Merkez bünyesinde eğitim gören kadın kursiyerlerin yıl boyunca büyük bir emek, sabır ve özveriyle hazırladığı el emeği göz nuru ürünler, düzenlenen görkemli bir yıl sonu sergisiyle vatandaşların beğenisine sunuldu.

Açılış Kurdelesini Kaymakam Başar ve Eşi Kesti
Sason Kaymakamlığından yapılan kurumsal açıklamaya göre, yoğun ilgi gören serginin resmi açılışı Sason Kaymakamı Furkan Başar ve eşi Şeyma Başar'ın katılımıyla gerçekleştirildi. Açılış kurdelesini keserek stantları tek tek gezen Kaymakam Başar ve eşi, usta öğreticilerden ve kursiyer kadınlardan ürünlerin yapım aşamaları hakkında detaylı bilgi aldı.
Kadınların üretime katılmasının ilçe ekonomisi ve aile bütçesi açısından taşıdığı öneme değinen Kaymakam Furkan Başar, sergilenen ürünlerin kalitesinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek tüm kursiyerleri tebrik etti.





