11 yıl aradan sonra, Washington’da bulunan Suriye Büyükelçiliği yeniden kapılarını açtı. ABD’nin başkentinde yapılan açılışta, Suriye Dışişleri Bakanı Esad Hasan Şeybani Suriye Arap Cumhuriyeti bayrağını göndere çekti.11 Yil Sonra Washington Tekrar Suriye Baragi Cekti1

Milletvekili Ramanlı: "Garantör Ülkeler Gerekirse Güç Kullanmalı"
Milletvekili Ramanlı: "Garantör Ülkeler Gerekirse Güç Kullanmalı"
İçeriği Görüntüle

Tarihi bir an

Şeybani bunu ‘Suriye'nin uluslararası alandaki meşruiyetinin ve diplomatik varlığının teyidi, bu tarihi bir an’ olarak adlandırdı.